onsdag 24 februari 2010

Irriterande värre

Dagen till ära hade jag planerat in ett pass på löpbandet i skolan.
Tanken var att börja springa i lugnt tempo - speed 12 för att sedan öka successivt.
Längden på passet var tänkt att bli så länge jag orkade :-)
Ett grymt pass som jag såg fram emot.

Det tråkiga med löpbanden på skolans gym är att det finns en maxgräns på 30 min.
När det är lugnt med folk så brukar jag springa längre...
Men idag var det fullt.
Fick snällt springa mina 30 min för att sedan lämna över bandet till nästa som väntade på sin tur.
4 löpband fanns.. Jag sprang och på de övriga 3 promenerades det.

Irriterad.
Gillar inte 30 min regeln, kanske skulle ha flera band?
Om inte kanske ett par av dem kunde finnas till för dem som vill springa?
6,3k på halvmöra ben.
Öm rygg.

Inga kommentarer: