måndag 29 mars 2010

Lyktstolpar

Har idag varit ute och lekt med mina vänner. De där gråa stolparna som står längs med vägen... Lyckades klämma in en kort vända idag. Ville längre men ibland får man glädjas åt det lilla. Tog mig ett varv runt "finnhyttan". Fokus är numera på att få upp tempot inför sommaren med hopp om att kunna prestera hyggligt på lite tävlingar om jag vågar anmäla mig.
Sprang lugnt första kilometern och försökte sedan köra lite fartlek. Antalet lyktstolpar med fullt ös varierade efter humör.
Trött i huvud och kropp idag efter lite för lite sömn och oregelbundna tider under helger. Detta kändes även i min kropp. Den var trött och sliten vilket medförde att den fick kämpa för att få upp lite lite tempo.
Kort, jobbig vända. Men jag är faktiskt nöjd. Nöjd över att jag inte bara "njutjoggade"

I min Garmin
Totalt 24,58
341kcl
5,45km

Medel:04,35 /km, 181bpm

Max: 03,20/km, 254bpm .


Inga kommentarer: