måndag 14 juni 2010

GT premiär


Jag och Nellsan har semester. Två underbara lediga veckor då vi bara ska umgås med varandra och samla energi.
Började vår måndag med en tur ner till "parken" där vi hämtade ut GT:n ur förrådet. Åkte till macken och pumpade däcken och dottern var så sugen att bli med mig ut och springa.

Blev en tur på eftermiddagen. Älskar vår löpvagn. Friheten den ger då jag kan springa när jag vill!! Under förutsättning att Nellsan vill springa med mig. Idag blev det en tur ner till Bångbro. Körde vagnen så långt ut i vägkanten jag kunde komma så att dottern kunde plocka blommor till sin stora lycka. Valde en väg med mycket hästar, dottern älskar hästar. Tunga ben på slutet då backarna blir riktigt tuffa med löpvagnen. Alla ni som känner till byn kanske har viss förståelse för att pulsen skenar och benen blir stumma då vi inte är i mål hemma förrän vi tagit oss uppför Herrhagsbacken!

I min Garmin
Totalt 01,03,59
736kcl
11,70km

Medel:05,28/km 155bpm

Max: 04,21/km 182bpm

Inga kommentarer: