onsdag 16 juni 2010

Långpass = lycka

Efter att ha sprungit med löpvagnen ett par dagar var det idag dags att få springa lite själv. Mamma kom och var barnvakt och betonade att jag kunde springa hur länge jag ville. Sprang ut på den väg som jag älskar: Skogsvändan De Luxe. Hottade till den lite med att vika av på LjusnarnRunt. Sprang på hundägare med stor hemsk okopplad hund, otäckt då hundarna ofta kommer en bit före ägarna! Fick ropa till dem att hålla in hunden så jag kunde springa förbi.

Lite irriterad och fylld med adrenalin. Vek av på min nyfunna väg som jag älskar. Bergslagsleden varvat med LjusnarnRunt, backigt och lerigt! När jag kom hem visade Garmin på 15k, mammas bil var ej hemma så sprang då ner på en liten byragg! Landade hemma efter att ha kämpat upp för backarna till Herrhagen. Oförskämt pigg! Ingen mamma och Nellan hemma så passade på att unna mig en lång stretch!

I min Garmin
Totalt 01,50,51
1201kcl
19,00km

Medel:05,50/km 150bpm

Max: 02,48/km 177bpm

Inga kommentarer: