tisdag 13 juli 2010

Älskade Garmin...

... saknar dig så. Tomt att springa utan min älskade följeslagare på armen.

Gårdagens kvällspass uteblev då sambon ville att vi skulle göra något tillsammans. Hoppade på Skeppshulten och så blev det lite cykling, drygt 2-2,5 mil. Sambon har "riktig" cykelutrustning så han fick cykla och jäsa lite när jag slet med mina fem växlar i de tunga backarna :-)

Cykelturen satt i benen. Tungt att springa imorse, men skönt. Hoppas på att det tunga ger med sig under dagen då jag lovat att joina sambon på en löptur senare idag. Dagen till ära så blev det löpning i en timme och femton minuter. Sprang i ett behagligt tempo, men benen var tunga och stela. Fick kämpa och slita för att ta mig framåt. Ville inte riktigt vakna till... Har lovat mina ben minst en vilodag denna vecka, kanske två!

Inga kommentarer: