torsdag 18 mars 2010

Dagens

Hemmaplugg idag så passade givetvis på att springa en vända.
Förkylningen finns fortfarande där så något tempopass var inte att tänka på.
Blir lite lagom tempo och ett försök till att öka på kilometerna igen.
Blev några kilometer längre än senast. Några mastodontpass vågar jag mig inte på förrän det att hälsenorna mår prima igen. Men då de ej gör ont fortsätter jag att springa på...

Jobbigt att springa när det känns som att det går så sakta.
Pannbenet får jobba riktigt, försöker intala mig att det finns tid att jobba upp tempot senare. När jag är helt frisk.
Längtar efter torr asfalt och intervaller, mjuka stigar och tunga backar.
Dagens pass redovisas idag i Garminformat:

I Garmin:
Totalt: 01:15:04
910 kcl
14,49 km

Medel: 05,11/km
161 bpm

Max: 03,51/km
175 bpm

Inga kommentarer: