onsdag 31 mars 2010

Timmerstockar

Onsdag = barngympa = löpning
Älskar onsdagar, slipper allt krångel med barnvakt och stress, bara att springa utan dåligt samvete. Vågade mig idag på en lite längre onsdagsvända. Lite svårt att veta hur långt jag hinner på den dryga timmen jag har på mig. Sprang min vanliga milvända som inte riktigt blev en milvända då jag hade annat utgångsläge idag.
Benen kändes tunga, som timmerstockar. Kan bero på att jag sprungit många dagar på rad, men mindre långa vändor. Dagens vända bjuder på ett par tuffa backar och där dras tempot ner ordentligt. Lite utmaning att få fart på benen när jag väl tagit mig upp.
Nöjd och belåten, utifrån dagens förutsättningar.

I min Garmin
Totalt 50,00
616kcl
9,81km

Medel:05,06 /km, 165bpm

Max: 04,07/km, 179bpm .

Inga kommentarer: