tisdag 8 juni 2010

Go och glad!

En toppendag börjar närma sig sitt slut. Underbara vänner har varit på besök. Många skratt åt gamla minnen.

På förmiddagen blev det ett löppass. Skogsvändan De Luxe med ny knix. Projekt lära-känna-mina-nya-omgivningar ännu bättre fortsätter. Där jag bor korsar de båda lederna Bergslagsleden och Ljusnarn Runt varandra på flertalet ställen. Bestämde mig idag för att avsluta min vända på ett ovanligt sätt. I stället för att vika av hemåt på den säkra vägen så sprang jag vidare på Bergslagsleden. Underbart med lite ny stig som jag inte kan utantill. Vid första tillfälle där en stig vek av från leden i riktning mot mitt hem vek jag av. Kom efter några meter in på Ljusnarn Runt slingan och följde den glatt ända hem. Helt underbart i skogen. Sprang idag en ganska lång bit på ett nytt kalhygge, mindre fint.

I min Garmin
Totalt 01,23,47
910kcl
14.37km

Medel:05,50/km 147bpm

Max: 03,34/km 177bpm

Inga kommentarer: