måndag 27 december 2010

Mjölksyra

Sammanfattning:
Tid: 1h 37 min 51 sec Totalsträcka: 13.85 km Hastighet: 8.49 km/h Tempo: 7 min 4 sec/km Intensitet: Normal Förbränning: 793 kcal Snittpuls: 157 bpm Högstapuls: 178 bpm

Även idag snöade det när jag sprang. Minns inte när jag senast sprang och det var uppehåll. Begav mig ut på skogen. Var inställd på att det skulle gå tungt och det gick det. Fick kämpa och slita. Tog mig framåt i sakta mak och kände mjölksyran ligga på lur.

Kom emellanåt på vägar där jag hade möjligheten att springa i bilspår. Gick så lätt då, kändes som att jag flög fram. Huvudet var inställt på denna vändan så då blev det den också. Skönt som bara den när jag var hemma. Nöjd över att jag gjorde det även om det tog tid. Längtar efter våren då det kommer att kännas som att jag flyger fram i skogen.

Inga kommentarer: