onsdag 4 maj 2011

Flyt

Gillar livet nu. Det är stressigt och inte många minuter om dagen som jag kan slappna av, men jag kan se slutet. Mindre än fem veckor kvar utav denna stress, sedan tar jag äntligen min examen.

Även träningen flyter på och jag är väldigt motiverad att genomföra mina pass. Hur jag tränar är fortfarande helt spontant med en önskan om ett längre pass i veckan och ett par pass med antingen intervaller eller fartlek.

Idag var det återigen ett pass på bandet. Datorn och ett avsnitt av bästa serien gjorde mig sällskap till ett pass utav det lugnare slaget. Efter gårdagens intervaller hade jag inte några andra planer än att bara springa på ett lugnt och avslappnat sätt. Blev 10k nere i källaren på mitt älskade band, den bästa investeringen jag gjort på länge. Frihet och en möjlighet för mig att stressa lite mindre.

Inga kommentarer: