onsdag 10 augusti 2011

Det rullar på


Den värsta efter - semestern - stressen på jobbet börjar nu lägga sig. Första veckan var fokus på att komma ifatt och göra allt som jag skulle ha gjort under de veckor jag hade semester. Helt klar är jag inte men det som stressat mig har jag idag klarat av så nu är det bara att slappna av lite och jobba vidare.

Mina morgonpass flyter på fint och jag njuter väldigt mycket av dem. Att springa på morgonen ger mig ro i kroppen att sitta framför datorn nästan hela arbetsdagarna.

En ny favorit för mig är mitt fina armband från Thomas Sabo som oftast sitter på min arm. En fin examenspresent från min mor som har några få speciella berlocker. För mig är det viktigt att berlockerna symboliserar något. Genom att titta på mitt armband påminns jag om vem jag är och vad jag har gjort.

Inga kommentarer: