måndag 24 oktober 2011

Livet

Lämnade över datorn till dottern efter jobbet så hon fick titta på Dora, jag tog itu med tråkiga måsten. Tråkiga måsten som nu är mindre tråkiga eftersom de är avklarade! Så skönt att kunna lägga det bakom mig och slippa ha bördan liggandes på mina axlar.

Min dag började och slutade på samma sätt, på löpbandet. 
I morse var det 6 lugna och behagliga kilometer. Sprang igång och kroppen och efter det njöt jag av en god frukost.

På kvällen somnade dottern i tid så då tog jag tillfället i akt att klara av några intervaller. Tidsbrist, ja måste ha tid på mig att varva ner på kvällen innan jag kan somna. Blev 10 k fördelat på 7 st 1000 meters intervaller i mitt vanliga intervalltempo. Mellan intervallerna var det 300 m joggvila. Kändes helt ok i dag. Fortsätta med intervaller, kämpa och vara stark i vår.

Inga kommentarer: