fredag 30 december 2011

Dag 1

Ägnade en stor del av gårdagsförmiddagen åt att snickra ihop något som jag hoppas kan likna ett träningsprogram. Hittade inte något som passade mig och mina mål och valde då att utgå från tre olika program jag hittat. Utifrån dessa kommer jag att skapa mitt program som är anpassat efter mig, mina mål och mina förutsättningar. Min situation medför att ett visst pass kanske ej kan utföras en viss dag eftersom mitt lilla <3 kanske vill något annat.

Känns toppen att ha lite struktur i min träning och utifrån planen kunna se om jag är redo för loppet när det närmar sig!

Under gårdagen genomfördes planens första pass. 12k, 54-57 minuter, lätt distans. Något trött och sliten kropp efter alla träning jag genomfört dagen innan men det gick. Det var lite segt men inte alltför tungt. Skönt att kunna säga CHECK på det planerade passet.

Ska försöka fixa de pass jag har framför mig inför nästa vilodag!

Inga kommentarer: