måndag 20 februari 2012

k.v.A.L.i.T.e.t.

Älskar mina måndagar. Väldigt förutsägbara men för mig betyder de så mycket. På måndagar samlar vi kraft och förbereder oss för veckan som kommer. Började med att göra matlådor för hela veckan. Bra och god mat. Underbart att kunna göra det en dag och sedan slippa matstressen resten av veckan.



Mycket tid att ta det lugnt finns det också. Vi har ikväll, som nästan alltid på måndagar krupit ner i sängen tidigt. Datorerna är med och Nell har tittat på Bompa och jag på Project Runway. Lite vardagslyx har jag också unnat mig i form av några bitar Lindt choklad. Den vita med en touch av vanilj är helt underbar. Ska vara vaken ett litet litet tag till innan jag släcker och unnar mig lite extra sömn, på måndagar är det möjligt att släcka tidigt!



Inga kommentarer: