tisdag 19 juni 2012

O.o.o.P.s.

Dagens pass var tänkt att genomföras i morse, när klockan ringde kände jag mig dock inte helt hundra, dvs varken frisk eller sjuk, som om det är någon lite bassilusk i kroppen som väntar på att få blomma ut. Ställde om klockan och sov vidare. Min tanke var att denna dag skulle bli en vilodag. Men det blir sällan som man tänjt sig.

Öppet Hus i de lokaler dotter ska gå förskoleklass i höst. Många kompisar på plats och efter rundvandringen började lekandet. Det hela slutade med att dottern följde med en kompis hem, trots att det egentligen var kväll. Ute strålande solsken och för ovanlighetens skull även lite värme.

En kombination jag inte kan säga nej till. Ett snabbt ombyte till träningskläder och sedan ut i naturen. Bara springa för att det är skönt och njuta av att vara ute. Livskvalitet att få komma ut i solen - springandes efter en hel dag på kontoret. Jag njöt av varje steg jag tog. Imorgon får vi se om kroppen är sjukare.. eller friskare.

Lopning Löpning » 14.03 km  
StopwatchTid: 1h 17 min 3 sec DistanceTotal sträcka: 14.03 km SpeedometerHastighet: 10.93 km/h SpeedometerTempo: 5 min 30 sec/km TermoIntensitet: Normal Fam_caloriesFörbränning: 883 kcal HeartSnittpuls: 154 bpm HeartHögsta puls: 174 bpm

Inga kommentarer: