söndag 24 juni 2012

t.i.l.L.b.A.k.a.

Äntligen, förkylningen kom fort, men den försvann även fort. Igår sprang jag ett vanligt distanspass i lugnt och behagligt tempo. Idag men det störde inte särkstod ett lite längre terrängpasss på schemat. Kroppen kändes helt ok, men sträckan jag valde är väldigt kuperad - uppförsbackarna är branta och långa. Valde därför att denna gång att inte pressa mig det minsta, jag sprang hela tiden i det tempo kändes bra. 

Älskade skogen, helt underbart att springa där. Hade störst problem med att välja kläder idag. Tyckte först att jag hade klätt mig för varmt, sedan kom regnet igen och då var jag nöjd över mitt knäval. Regnet kom och gick, men det störde inte det minsta. 

Denna vecka kör vi på enligt plan igen! Underbart. Lidingö - nästa mål!


Lopning Löpning » 23.06 km   
StopwatchTid: 2h 19 min 16 sec DistanceTotal sträcka: 23.06 km SpeedometerHastighet: 9.93 km/h SpeedometerTempo: 6 min 2 sec/km TermoIntensitet: Normal Fam_caloriesFörbränning: 1440 kcal HeartSnittpuls: 145 bpm HeartHögsta puls: 163 bpm
 

Inga kommentarer: