onsdag 26 september 2012

.k.ä.N.s.L.a.

Jobbig känsla. Kroppen är inte hundra - något känns fel men jag känner mig ändå inte sjuk eller förkyld... Jag har vilat och tagit det lugnt men känslan har inte försvunnit. Valde i dag att testa en annan strategi.

På lördag när det är Lidingö ska jag antingen vara frisk och satsa för fullt eller så ska jag vara förkyld alt. sjuk så att tanken på att springa inte ens finns där. Barngympa för lilla hjärtat idag och jag snörade på mig snabbskorna.
På schemat igår stod det tusingar , 4 st, men igår valde jag att vila för att se om kroppen skulle uppskatta vila. Tusingarna kördes idag.

Valde speed 16 - visste inte hur det skulle kännas. Förvånansvärt nog kändes det riktigt bra. Intervallerna klarades av utan större ansträngning och gav mig hopp inför helgen.

Har ätit och snart blir det sömn, ska unna min kropp många timmars sömn i natt och hoppas att den tackar mig för det i morgon. 

Inga kommentarer: