måndag 24 september 2012

p.A.r.a.N.o.I.d.

Med endast några få dagar kvar till Lidingö känns det hemskt att vakna upp och känna något som skulle kunna vara symptom på början till förkylning. Lite konstigt känns det i min hals. 

Något jag vet är att jag inte är den enda, många är vi som denna vecka, veckan innan hösten stora lopp känner efter lite extra och är livrädda för att förkylningen ska krypa på. Gör mitt bästa för att vara snäll mot kroppen. 
  • Dricker mycket vatten.
  • Äter bra och god mat. 
  • Lite olika huskurer testas. 
  • Efter en natt med dålig sömn ska jag snart göra mig redo för att krypa ner i sängen och ge min kropp många timmars sömn. 


Träning? Ja, det blev mitt lilla pass med Funktionell Träning som jag hade på Värket. 25 minuter då jag kände mig pigg. 

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Vila och hoppas på att vakna upp och känna mig helt fräsch i morgon.

Inga kommentarer: