söndag 23 september 2012

.v.a.R.d.A.g.

En vecka ledigt med familjen, helt underbart att bara vara och umgås med varandra. Började min semester med två dagars löpvila, tyckte det passade bra, kroppen behöver lite extra vila inför Lidingö. Vår semester spenderade vi i Frankrike vid EuroDisney, spännande resa för Nell, men även för oss vuxna. Vi har promenerat, köat, ätit gott, badat i hotellets pool, umgåtts och jag har sprungit, med mina mått, lite grand.

Landade hemma i Sverige igår, borta bra men hemma bäst. Ser fram emot vardagen och rutiner igen, den egna maten och sängen uppskattas extra mycket efter några nätter borta.

Första söndagen hemma var det fullt ös. När Nell var på dagens andra kalas passade jag på att ta mig en liten löptur. Ingen speciell distans vald utan bara springa på känsla och njuta, har saknat min skog när jag varit borta. 

Sprang lugnt och försiktigt men pulsen var hög, är rädd för att bli sjuk, har inte tid med det nu. Sista veckan innan Lidingö - nu ska det laddas och formen toppas. Snälla sjukdomar och baciller håll er borta denna vecka, efter den har jag tid att vara sjuk!


Inga kommentarer: