söndag 14 oktober 2012

l.i.T.e. L.ä.N.g.R.e.

Inte jättelång och inte särskilt snabbt. Målet var att njuta - att kunna springa en lite längre distans och låta benen jobba lite. 

Har lagt ner säsongen helt. Nu är fokus på att återställa kroppen. Ska boka in idrottsmassage och jobba på att stärka hela min kropp. Träning för hela kroppen men även väldigt mycket stretch!

Gav mig i går ut på en runda som har blivit en "standardrunda" för mig. Försöker undvika skogen ett par veckor nu när jägarna är som ivrigast. Är även lite försiktig då björn setts på mina bästa stigar. Gårdagens pass var lugnt. Pressade mig inte det minsta lilla men benen var trötta och det var tufft att bara ta mig framåt. Jobbar på att hitta flowet - att löpningen ska kännas enkel. Tror att vägen dit är lång men jag är beredd att jobba och försöka hitta dit.

Inga kommentarer: