onsdag 10 oktober 2012

l.u.g.N. D.i.s.T.a.N.s.

Onsdag och nya onsdagsrutiner. Gympan har bytts mot Bollskoj, men nästa vecka gör gympan comeback på Bollskojs gamla dag... 

Började i af denna dag på ett bra sätt. Jag laddade min kropp med sömn - många timmar fick den. Jag och Nell släckte lampan halv nio i går kväll och jag tog "sovmorgon" i morse till halv sex! Helt underbart med så mycket sömn mitt i veckan.

Lämnade dottern på Bollskoj, hade kläder på mig och gav mig ut på ett lugnt distanspass. Tvekade kring om jag skulle nöja mig med halvlång tur eller maximera tiden jag hade... Valde det senare och sprang lite drygt 10k. Solen sken och vädret var underbart. Njuter av att hinna ut och tanka lite dagsljus - så underbart när jag jobbar inne hela dagarna. Kroppen känns inte riktigt bra... än. Något som känns i halsen - hoppas på att inte bli sjuk. Benet ömma - eller känns i af inte som vanligt. Min plan är att beställa tid för idrottsmassage och ge dem en omgång!

Inga kommentarer: