söndag 25 november 2012

.l.Å.n.g.P.a.s.S.


Söndag och på dagens schema stod långpass. Gick upp i bra tid och fyllde kroppen med bra frukost, hård macka med 2 kokta ägg. Till det ett stort glas oboy.

Sprang den vända som blivit en av mina vanliga långvändor. Ner genom Bångbro och ut på Klotbanan. Tog Klotbanan ut mot Kölsjön men vände precis innan jag var ute vid vägen. Njuter av att springa på grusväg så mycket jag kan - rätt som det är kommer snön och då blir det svårare att springa som jag vill där jag vill!

Efter att kroppen blivit varm försökte jag få upp tempot och springa i bra tempo för långpass. Riktigt nöjd med mitt pass och det kändes bra i kroppen. Slitigt att springa när det inte är riktigt bekvämt men riktigt skönt att få ta ut kroppen och känna att den har jobbat. 

Väl hemma igen blev det en proteindrink i duschen. Benen var riktigt trötta, vaderna var spända och låren trötta. Nöjd med dagen - tufft och bra pass!

Inga kommentarer: