onsdag 28 november 2012

.l.U.g.N.t. & K.o.r.T.

Onsdag - vaknade galet trött. Planen igår var att eventuellt morgonträna idag men under natten gjordes den planen om. Sov bra i tre - fyra timmar men vakande sedan med huvudvärk! Galet jobbigt. Kunde inte somna om utan fick gå upp och ta en huvudvärkstablett för att kunna somna om. Sov sedan oroligt tills det att klockan ringde. Valde att ställa fram den då jag sovit dåligt under natten. Huvudvärken har kommit och gått sedan igår förmiddags och jag känner mig fortfarande tung i huvudet, men annars mår jag tipp topp.

Har snöat hela dagen - eller det har varvat mellan att snöa och regna. Men onsdag och bollskoj för tjejen stod på schemat. Ville inte missa tillfället att ta mig och få lite friskluft! Längtade ut och löpningen var helt kravlös. Lite öm i ryggen i början men det kändes bättre när kroppen blev varm. 

Satsar på lugna pass resten av veckan och hoppas på att kroppen repar sig. Idag blev det 8 lugna kilometer. Första passet som sprangs på vita snöfyllda vägar - gillar det. Nu blir det tidigt i säng och ladda för en ny dag - hoppas på att slippa huvudvärken imorgon!

Inga kommentarer: