söndag 9 december 2012

a.l.T.e.r.N.a.t.I.v.t.

Rundade av min eftermiddag/kväll med lite alternativ träning. Kändes bra att byta om och börja med lite lugn Rörlighets träning.

25 min FortGjort Rörlighets träning hemma, i min ensamhet. 6 låtar med rörlighet - känns som lång tid innan start men tiden gick väldigt fort. Väldigt skönt och välbehövligt att få jobba igenom hela kroppen i lugn och ro, rumpan och låren får sig precis de som de behöver. 

Efter rörlighetsträningen flyttade jag ner i källaren för lite snabb och effektiv hemmastyrka. Snabbt och effektivt - kul då jag kände mig stark idag.

Tåhävningar 3*20 - viktplatta i famnen.
Utfall fram på StepBräda 3*20 - viktplatta i famnen.
Sumohopp - 3*20
Armhävningar 15, 15 och 20 - länge, väldigt länge sedan jag kände mig så stark - underbart!
Rygglyft 3*15
Plankan 60s, 60s & 75s - fortfarande svag i den övningen. 

Härligt styrkepass - ett bra avslut på en riktigt bra träningsvecka!

Inga kommentarer: