onsdag 27 februari 2013

a.N.n.o.R.L.u.n.d.A.

Denna onsdag blev inte som vanliga onsdagar. Tjejen var i skolan första dagen denna vecka, feber har spökat. Intensiv dag idag med idrott i skolan och bollskoj efter skolan - en trött tjej i bilen på vägen hem.

En trött tjej och få som visat intresse för att träna idag gjorde att jag hoppade innebandyträningen idag utan istället gick ner i källaren för att köra lite distans. Pappa var här och umgicks med Nell så jag kunde springa lugnt och avspänt. 

Målet med dagen var att springa 8k på mellan 36 och 38 minuter - precis som det står i schemat. Idag var dock benen lite trötta vilket medförde att jag fick kämpa, framförallt i början innan kroppen blev varm och var med på noterna. Lyckligtvis är kroppen snäll även om den är trött så 8k sprangs på lite under 36 minuter - precis som jag hoppats på. Härlig start på träningsveckan - ska försöka ösa på så mycket jag kan eftersom jag vet att nästa vecka blir lite lugnare...

Inga kommentarer: