lördag 16 februari 2013

B.a.K.i.s.

Det händer inte ofta men ibland dricker jag alkohol, och igår var ett sådant tillfälle. Kick-Off med jobbet. 

Jag började med att smita över till gymmet och köra lite uppvärmning på bandet innan hela gänget körde Zumba tillsammans! Bastu, öl, god mat och spel = en riktigt rolig kväll.

Inte fullt så roligt att vakna upp idag. Lite bakis och dåligt med sömn inatt. Men det var bara att knyta på skorna och bege mig ut på dagens pass. Ett kort långpass - lämpligt nog sprang jag långt förra helgen så idag nöjde jag mig med att springa lite kortare och fokuserade bara på att ta mig fram. 

Lyckligtvis var kroppen piggare än jag förtjänar och 21k klarades av utan större problem! Nöjd som bara den när jag kom hem och idag blir det lördagsmys för hela slanten. Innebandy, godis, kanske lite film och pizza!

Inga kommentarer: