söndag 17 februari 2013

S.k.Ö.n.a. S.ö.n.D.a.G.

En fin lördagseftermiddag med innebandy och en efterlängtad pizza slutade med att jag somnade klockan 21. Välbehövligt var det och riktigt skönt att vakna helt utvilad på söndagsmorgonen!

Ett lugnt distanspass i skogen var vad denna dag bjöd på. Inte jättelångt då jag kände mig stressad - helt utan anledning visade det sig... Men skönt att komma ut när det var ljust. Sprang bitvis i mjuka skoterspår och jag tittade inte på klockan och vilket tempo jag höll en enda gång. Idag var syftet enbart att ta det lugnt och njuta. Njuta av luften och av att springa. Drygt 14k njutlöpning hann jag med innan jag var hemma. 

Nu blir det lite hemmastyrka i form av plankor, armhävningar, rygglyft och kanske lite annat om motivationen finns. Sen varvar jag ner lite till och gör så lite som möjligt...

Inga kommentarer: