måndag 20 maj 2013

m.Å.n.d.A.g.

Jag har sedan jag lade beställningen hos Sportamore förra veckan gått och väntat och följt mina skor. Jag valde att beställa där för att det alltid brukar gå så grymt fort - var lite besviken när jag inte hann få skorna till helgen för att inviga dem under långpasset. Idag plingade det till i telefonen och skorna fanns på ICA - skyndade mig att hämta dem efter jobbet - fina fina Adidas Adizero Boston 3.

Tyckte att denna skon kunde vara ett alternativ till Marasko och den testades redan idag på gymmet. 8k sprang vi tillsammans och idag var känslan bra i kroppen - tror att jag och mina lila skönheter kan bli bra kompisar. Ska testa dem lite till men det känns hoppfullt!

Efter löpningen väntade som alltid på måndagar ett pass Funktionell Träning - sommaren närmar sig så det var väldigt glest bland deltagarna - lite tråkigt, men jag förstår att de hellre tränar ute i värmen!

Inga kommentarer: