onsdag 17 juli 2013

t.I.s. & .O.n.S.

Två fina semesterdagar till har passerat. Igår började jag min dag med ett backpass. Sprang till de fina backarna jag har drygt 1.5k hemifrån. Min favoritbacke som är drygt 340m lång såsom jag väljer att springa den.

Igår hade jag tidspress men klämde in 11 st intervaller och det var helt lagom. Pressar på i ett lagomtempo, vill vara trött efteråt men inte helt slut. 

Gårdagen bjöd även på en lugn och fin kvällsvända - "bara" 6k men jag sprang vid nio på kvällen. Länge sedan jag sprang så sent. Sprang längs med sjön och njöt av den fina vyn, underbart vackert när solen är på väg ner.

Lek&Buslandet i söndags
Kom idag ut senare än jag tänkt, ett vanligt fenomen denna semester. Har varit dålig på att komma ut i tid och få ut massor av dagen. Sprang ut sent och kände värmen komma och så även stressen. Kände mig nöjd med 17 fina kuperade kilometer. Jag njöt av att springa på lite sista kilometrarna hem för att snabbt byta om och ta med dottern ut till sjön ett par timmar. 

Inga kommentarer: