måndag 15 juli 2013

s.E.m.e.S.t.e.R.

Tillslut kom den - den efterlängtade semestern. Lyckligtvis har även solen tittat fram en del - som jag har njutit.

Jag, Nell och mamma har spenderat några fina dagar i Stockholm med shopping, Skansen, Grönan och en hel del mat. Sprungit har jag även gjort ute på Kungsholmen - bonus att hitta så fina löpvägar där jag minst räknat med det. 

Motivationen till att springa strukturerat finns inte, löpschemat har även det tagit semester jag njuter av att springa som jag vill. För tillfället finns inte motivationen till några långa långpass utan jag nöjer mig med att springa pass på runt 20k - längre pass inför Lidingö hinner jag med när lusten kommer vilket jag vet att den gör.

Idag blev det 22 fina kilometer i väldigt makligt tempo för mig. På fötterna var nya bästa Salomonskorna - det har tagit oss några löpturer då jag ej känt mig helt nöjd men idag uppstod lite kärlek oss emellan. Njuter av lugn och vila under eftermiddagen - kvällen bjuder på en lite cykelvända med min lilla fina familj.


Inga kommentarer: