tisdag 6 augusti 2013

b.L.a.n.D.a.t.

Var idag ovanligt snabb med ombytet från jobbkläder till träningskläder. Mitt mål var att hinna klara av några program till i utmaningen.

Armar blev det första programmet och vissa övningar var riktigt utmanande. Lite svårt med de övningar som kräver hantlar eftersom jag bara har ett par - att byta viktplattor på dem mellan övningarna tar onödigt mycket tid och jag vill att det ska vara snabbt och enkelt.

Andra programmet blev en repris av magprogrammet jag körde i söndags. Skönt att köra ett pass jag redan kört eftersom det var tryggt att veta vilka övningar som skulle komma samt att övergången mellan olika övningar gick smidigare. Träningsvärk i magen från söndagen har jag redan och nu hoppas jag på att den har bättrats på.

Sist ut idag var ett helkroppsprogram. Några av övningarna har jag kört tidigare och några övningar gillade jag inte. MEN när det kom övningar (cardio) som jag inte ville göra så passade jag på att göra andra övningar istället. Blev ett par extra plankor och lite rygglyft - sådan som jag behöver. 

Nöjd med mitt pass som jag genomförde ute i solen - fint med lite friskluft efter en dag på kontoret. Svettig blev jag också och det gillas.  Har nu fixat 5 / 10 pass.



Inga kommentarer: