måndag 7 oktober 2013

S.u.M.M.e.r.I.n.g.

Svisch så var helgen förbi... Kändes som att det gick så fort! I fredags packade vi väskorna när jag kom hem och åkte sedan ner till Linde för övernattning vid svågern med familj. Lördag var det tidig uppstigning för att sedan flytta svärmor och svärfar till Örebro. Helt slut när vi på lördagen landade hemma i soffan.

Igår/söndag var det seriepremiär hemma i hallen. Nervöst var det och stryk fick vi. Tar med mig det faktum att vi spelade bättre och bättre för varje period. I tredje spelade vi riktigt bra och det gillas - tar med oss det till onsdagens match.

Åkte hem direkt efter matchen och fick med mig dottern ut på en kort löptur - 6k i strålande solsken. Njöt och sög i mig varenda liten stråle. Lite sega och trötta ben hade jag men det var grymt skönt att komma ut! Dåligt med löpning i helgen MEN det är ok nu när det precis varit Lidingö.

Imorse ringde klockan tidigt... Lite morgonlöpning stod på schemat. Jag var medveten om att det var min bästa möjlighet till löpning denna dag och tog mig därför upp utan större problem. Denna dag började med 12 sköna kilometer löpning - underbar känsla som alltid, framförallt efteråt. Belöningen efter blev en varm och skön dusch följd av en god proteindrink! Bästa starten på dagen någonsin.


Inga kommentarer: