onsdag 16 oktober 2013

.t.U.f.f.T.

Imorse var det inte lätt att gå upp - sömnen under natten har varit allt annat än bra. En tromb bredvid mig i sängen och en olycka som hände under natten. Riktigt trött men jag tog mig upp när klockan ringde!

Planen var att bara springa 7k - mitt mål att få rutin på kortare morgonpass. Målet är att ta mig upp måndag till torsdag och morgonlöpa - men där är jag tyvärr inte än. Med "bara" 7k morgonlöpning får jag sova en dryg halvtimme längre än vad jag sover när jag springer lite längre morgonpass. Idealiskt vore att kunna springa längre  och jag hoppas att jag kan öka sakta efter att jag fått rutin på min morgonlöpning.

Idag höll jag mig till planen och det blev 7k morgonlöpning. Lagom lugnt och lagom långt - härlig känsla när passet var avklarat! Nu blir det vila och återhämtning under dagen innan det är dags för innebandyträning.


Inga kommentarer: