måndag 17 mars 2014

v.i.S.s.E.N.

Igår var känslan i kroppen densamma som när jag är bakis - var helt slut efter det lilla pyjamaspartyt. Under förmiddagen idag fanns känslan i kroppen av en förkylning på ingång… Har inte tid att vara förkyld eller än mindre sjuk nu. Blev ett finfint pass på Värket efter jobbet, nu är det bara att invänta morgondagen och se hur kroppen känns. 

Blev idag en favorit i repris - dvs löpning + spinning. Började med snabbdistans på bandet. En kilometer uppvärmning, till skillnad från förra veckan hade jag lite lutning på bandet och hastigheten var uppvriden på 15. Bra känsla i kroppen genom hela passet - alla kilometrar kändes lätta och det var så skönt att kunna springa avslappnat utan rädsla för att få ont.

Efter löpningen hoppade jag i torra kläder och byte till cykelskor. Ett 45-minuterspass spinning. Uppvärmningen är perfekt mellantramp för mig som redan är uppvärmd. Misstaget idag var att jag även denna måndag glömde att ta med mig dubbla vattenflaskor. Passet gick fort och riktigt bra, skön känsla i kroppen. 

Nöjd tjej med dagens pass!

Inga kommentarer: