tisdag 16 december 2014

s.t.r.O.n.g.

Efter ett par veckor av trötthet och stress har jag nu åter hittat glädjen i styrketräningen. Ibland, under korta perioder måste jag lyssna på min kropp och ta det lite lugnare...

Igår var det överkroppspass och idag började jag min dag med underkropp och mage.

Hade idag ett litet party med en massa knäböj, marklyft och andra övningar för bål. Kände mig svag på knäböjen, men när jag tittade tillbaka i shapelink visade det sig att så inte var fallet. Marklyften var mina bästa någonsin - det kändes bra och jag var riktigt pepp!

Kul att vara på G igen! Ny träningsdagbok i pappersform har gett mig grym motivation! Gasar på denna vecka med ett par styrkepass till tänkte jag, sedan under julen ska jag träna det jag känner för att träna. På kvällen idag var det träningsvila då dottern hade konsert med musikskolan.

Inga kommentarer: