onsdag 27 maj 2015

p.o.s.t. V.a.r.V.e.t.

Nu när jag är som mest taggad och mest nöjd med mig själv får jag kämpa för att inte bli för ivrig. Allt jag vill är att ge mig ut i spåret igen och köra tuffa intervaller eller långa långa pass...

Istället ska jag försöka vara smart för att inte riskera att bli skadad. Igår morse började jag med ett kort pass styrka för överkroppen på morgonen. Lite stelt och ovant då jag inte rört en skivstång eller hantel på över en vecka. Armar och axlar fick jobba lite och så fick även magen!

På kvällen blev det 10 fina kilometer löpning - delvis i min älskade skog. Benen kändes betydligt piggare än i måndags och jag njöt! Bästa Bergslagsleden! Räknar med en dryg vecka där jag tar det väldigt lugnt, sedan kommer jag att öka tempot - sakta sakta.

Bjuder på en bild från Spartacusstafetten som jag vann tillsammans med ett par starka grabbar!

Inga kommentarer: