lördag 16 januari 2010

Uppvärmning

Gårdagen bjöd på en kortare löptur.
Stressigt för att hinna ut alls.

Blev en vända på 6,3k, min uppvärmning innan det var dags att sticka till Uni för tenta.
Sprang min vanliga 6,3k vända.
Gick inte särskilt fort, masade mig framåt och kände att jag för ett par dagar sedan sprang ett långpass.

Tillbaka till tentan.
Bara tiden 14.15 - 19.15 en fredagkväll?
Satte mig ner och började skriva, hade svårt att förstå första frågan då vår lärare slarvat.
Blev arg och sur då jag fick göra om den två gånger efter att mina svar blivit orimliga.
Tror sammanlagt att jag lade ner 2½ timme på bara den frågan.
Hann kasta i mig en kopp kaffe och några godisar.
Annars var det intensivt tryckande på miniräknaren för att hinna...
19.05 fick jag ge upp och lämna in, hann inte med att gå tillbaka då MEN svarade på samtliga 4 frågor och hoppas att det går vägen..
Irriterande när frågorna inte är svåra MEN alla uträkningar tar sådan tid.

Inga kommentarer: