lördag 10 april 2010

Dos

Igår blev det ett pass med sambon. Skaffade oss skjuts upp till gruvorna och sprang därifrån. Sambon tog raka vägen hem medan jag vek av och tog en liten omväg. Kul att springa med lite sällskap! Benen kändes ok, men det där lilla extra, kallat tempo saknas!

I min Garmin - fredag
Totalt 57,39
701kcl
11,14km

Medel:05,10/km 149bpm

Max: 04,02/km 179bpm

Lördagsstress. Inget långpass, men ett bra pass! Benen kändes även idag sega och trötta. Då tempot uteblir är det bara plåga dem! Tog det lugnt i drygt fem kilometer för att sedan lägga in lite fartlek. Mina vänner lyktstolparna och jag lekte idag. Det var tungt och jobbigt, men känner efter ett tag att det blir lättare med det högre tempot, kroppen är bara lite seg. Kommer fortsätta att plåga den. Vill så gärna få en bra tid på milen i år!

I min Garmin - lördag.m
Totalt 49,47
631kcl
10,01km

Medel:04,59/km 161bpm

Max: 03,20/km 185bpm

Inga kommentarer: