måndag 12 april 2010

Ooops

I kalendern stod jättelång dag i skolan. Inte alltför inspirerande. Hade tur och dagen kortades av lite. Dock blev det lite mindre vilodag än vad som var tänkt.

Tåget in till skolan var lite sent.. Några minuter vilket innebär att jag hade 30 minuters väntan på nästa buss vilket är helt värdelöst. Men var där 1½ timmen innan skolan började så passade på att ta en morgonpromenad till Universitetet innan föreläsningen. Helt underbart väder så det beslutet är jag nöjd med.

När jag kom hem så hade kusinerna lovat Nellan att de skulle promenera upp på byn och köpa glass. Då hade jag inte några val. Inget barn, strålande väder och spritt i kroppen. Försvarar mig med att det blev ett lugnt och behagligt pass på endast 5k. Men helt underbart att få lite solljus och lite frisk luft innan kvällen kommer.

I min Garmin
Totalt 26:46
332kcl
5,31km

Medel:05,02/km 150bpm

Max: 04,04/km 166bpm

Inga kommentarer: