tisdag 14 juni 2011

Dagens..

Min morgon började som så ofta med ett morgonpass på bandet. Kroppen väcktes till liv med 8k löpning. Som alltid helt underbar start på dagen. Lika underbar var den efterföljande strechen. Börjar gilla att stretcha...

Alternativ träning utgjorde dagens andra pass. Mamma erbjöd sig att vara barnvakt och jag var inte sen att nappa på erbjudandet. Denna gång hoppade jag dock i cykelkläderna och lånade sambons cykel. Årets andra tur på MTB, har som mål att försöka lära mig att cykla denna sommar. Önskar dock att jag hade en egen MTB då det skulle underlätta cyklandet och möjliggöra för mig och sambon att cykla mer tillsammans. Dagens pass blev kända vägar, vad jag dock inte hade med i beräkningen var att vägarna fått nytt grus sedan sist. Tunga backar blev ännu tyngre och cykeln ville inte alltid som mig.

Nöjd med 0 vurpor denna gång och över att jag genomfört passet. Passet i siffror:

StopwatchTid: 1h 15 min 36 sec DistanceTotal sträcka: 25.42 km SpeedometerHastighet: 20.17 km/h SpeedometerTempo: 2 min 58 sec/km TermoIntensitet: Normal Fam_caloriesFörbränning: 1297 kcal HeartSnittpuls: 122 bpm HeartHögsta puls: 148 bpm


Inga kommentarer: