måndag 27 juni 2011

Nya älsklingar


Blev lite pirrig i magen idag när jag öppnade postlådan idag och såg att ett efterlängtat paket låg där och väntade på mig.

Paketet innehöll dessa lila skönheter. Asics Ladies Gel Tarther Diva är hela dess namn. De lila skönheterna plockades snabbt upp ur sin kartong och testades på fötterna. Underbart. Kärlek vid första fotisättningen. Skon satt som en smäck på min fot och jag visste på en gång att detta blir bra. Älskar lättare racingskor, fungerar finfint i skogen då det inte behövs särskilt mycket dämpning.

Mamsen kom och var barnvakt och jag passade givetvis på att testspringa mina nya skor på dagens intervallpass. Skorna satt så skönt och att jag inte var det minsta rädd att ge mig ut på ett tufft pass med dem. Mitt första par Asics Ladies Gel Tarther Diva men inte mitt sista par. Min slitna skopark nere i källaren är en sorglig syn med två par nya fina färgglada skor finns där. Målet är att sakta köpa på mig nya underbara löpskor. Blir så kul att springa med nya fräscha kläder och skor.

Inga kommentarer: