lördag 8 oktober 2011

Livskvalitet

En helt underbar dag börjar lida mot sitt slut. En dag utan stora händelser men en dag med det jag gillar mest.

Nellan och jag började med lite sovmorgon. Helt underbart att få sova några timmar längre än vad jag unnar mig att göra när jag jobbar. En god lördagsfrukost i lugn och ro något som också är så skönt.

Familjen gav sig ut för lite fiske. Jag hoppade i mina löparskor, löparkläder och andra springprylar. Laddad för ett lite lugnare pass. Min kropp är fortfarande trött och den känns inte särskilt lätt. Underbart höstväder och sprang bara och njöt. Mitt första längre pass efter Lidingö och mitt enda fokus med turen var att njuta. Springa i behagligt tempo och en behaglig distans. Ett par underbara timmar i mina löpardojor och sedan en lugn och skön dusch.

På eftermiddagen blev det bio i Ludvika med familjen. Savannens Hjältar i 3D. Min första 3D film och jag är riktigt nöjd. Filmen uppskattades av oss alla och Nell skrattade sig igenom den. Har hunnit med så mycket denna dag utan att stressa. Fler sådana önskas!

Inga kommentarer: