lördag 31 december 2011

Dag 3

Nyårsafton. 

Lät dottern bestämma vad vi skulle göra på dagen, snabbt svarade hon Lek och Buslandet. Eftersom vi inte gjort så mycket "barnsaker" denna ledighet fick hon som hon ville.

På mitt träningsprogram stod det denna dag 22k, tid 102-106 minuter. När vi kom hem från Öret hoppade jag på bandet för att kunna få till mitt pass. Var lite halvsegt att springa men motiverade mig med att det blir vila imorgon. Vila som kommer perfekt eftersom vi ska till Mora. 22k genomfördes men tog mig dock 108 minuter, ett par av dessa kan jag skylla på stopp och start då jag fick sätta på nya avsnitt av serien jag springer till. Är väldigt väldigt nöjd över att jag fick till passet. Känns grymt bra. Lite vila på det så kommer jag att vara startk nästa vecka!

Återkommer vid senare tillfälle med mina nyårsmål!

Inga kommentarer: