onsdag 22 februari 2012

U.n.d.E.r.B.a.r.a. M.o.r.G.o.N.

Även denna morgon var jag trött när larmet drog igång. En lite tjej som har levt rövare i sängen hela natten och väckt mig några gånger. Men eftersom jag vet att jag skulle bli väldigt besviken på mig själv om jag inte fick till detta morgonpass var det bara att ta mig upp.

Mina Australiensiska vänner i Biggest Loser gjorde mig sällskap. På schemat stod distans, 12k. Hoppade upp på bandet och satte på min utgångsfart. Kändes riktigt bra i kroppen. Ökade ytterst ytterst lite eftersom kilometerna tickade på. Känns riktigt bra att fixat 12k på morgonen, under timmen utan att känna mig särskilt sliten efter. Behåller och konserverar känslan inför framtiden, kanske spelar gårdagens löpvila också in?

Nu väntar väckning av barn och sedan en arbetsdag.

Inga kommentarer: