onsdag 8 februari 2012

U.p.d.A.t.e.

Gårdagen avslutades med ett besök på gymmet. Tisdag och som alltid stod ett dubbelpass spinning / powerlift på schemat. Powerliften var rolig med några nya övningar = variation, något som alltid gör det lite roligare. Kände mig stark i några övningar och mindre stark i andra övningar. Som alltid lassar jag på mycket för att vila emellanåt om det behövs. 

Spinningen var helt ok. Kände att mjölksyran fanns i närheten hela tiden utan att jag tog i för mycket. Försökte att ligga på gränsen hela tiden och ta ut mig men igår var det svårt. 

Klockan ringde för morgonpass i morse, men kände av den dåliga sömn jag fått natten till tisdagen. Valde att flytta fram larmet och sova vidare. Ibland är det HELT acceptabelt att rucka på planerna. Jag var trött och blir lätt det onsdagsmornarna eftersom tisdagskvällarna blir SENA pga. träningen och allt som ska göras efter.

Inga kommentarer: