söndag 8 april 2012

L.u.n.K.a.n.D.e.S.

Lopning Löpning » 17.00 km  
StopwatchTid: 1h 40 min 16 sec DistanceTotal sträcka: 17.00 km SpeedometerHastighet: 10.17 km/h SpeedometerTempo: 5 min 54 sec/km TermoIntensitet: Normal Fam_caloriesFörbränning: 1064 kcal HeartSnittpuls: 137 bpm HeartHögsta puls: 183 bpm
 
Idag blev det ett galet lugnt söndagspass. Vaknade i morse och var trött efter en något senare gårdag. Släkten var hit på påskmiddag/knytis och det blev ganska sent, men trevligt hade vi.
 
Sambon hade lite uppdrag ute, tog med sig dottern och det blev fritt fram för mig att springa - något jag inte tackar nej till. Ett väldigt lugnt pass, fokus på att njuta! Sprang en av mina favoritvändor i skogen och benen kändes ganska seg efter gårdagens långpass men kunde inte låta bli att springa halvlångt = älskar att springa!
 
Underbart med långledigt - slappar hemma resten av dagen!
 

Inga kommentarer: