torsdag 19 april 2012

m.O.r.G.O.n.p.a.S.s.

Veckans första morgonpass, vet inte vad som hänt med mig men jag har varit ofantligt trött på morgonen och valt att sova lite längre. Men detta är sista "sjukdagen" för N, i morgon är hon hemma med sin pappa som vanligt och på måndag är det dagis igen och tillbaka till våra underbara rutiner.

Gick riktigt bra att gå upp i morse, visste med mig att om jag inte gick upp och sprang på morgonen så skulle jag ångra mig hela dagen. Torsdagar blir det sällan eftermiddags / kvällslöpning.

Idag var det lätt distans. 8 lugna kilometer, för mig passade det perfekt efter gårdagens tuffa intervaller. Lugn och behaglig löpning i sällskap av The Biggest Loser Australia, sämre start på dagen går att få.

Laddad för vad jag tror kommer att bli en rolig och spännande dag på jobbet.

Inga kommentarer: