onsdag 25 april 2012

n.Ö.j.d.

Att vara nöjd. En känsla av att ha uppnått det jag avsett. Nöjd och även väldigt glad över att jag genomfört det jag skulle.

Klockan ringde tidigt. Hade överläggning med mig själv om jag skulle gå upp eller om jag skulle sova vidare. För första morgonen på länge vann den visa sidan - den som vet hur enormt underbar känslan är efter ett genomför morgonpass. Löpning är underbart, känslan efter ett bra morgonpass är oslagbar eftersom den oftast håller i sig hela dagen!

11k på dagens schema. Uppjogg, 10 * 400m, nedjogg. Uppjogg gick ok, kände mig lite seg men det var väntat på morgonen. Intervallerna gick i tempo 15, inte fasligt högt men för mig kändes det som ett bra tempo kl 04.30 på morgonen. Allt är relativt och tempo får anpassas efter förutsättningarna. Intervallerna kändes men de var inte jättejobbiga. Väldigt glad och nöjd över att det gick så bra, skönt att inte vara helt slutkörd i kroppen. 

Ser fram emot en fin onsdag.

Inga kommentarer: