tisdag 1 maj 2012

a.N.n.o.R.L.u.N.d.a. .T.i.S.D.a.g.

1:a maj och en tisdag som skiljer sig från tidigare tisdagar. Min morgon och förmiddag spenderade jag på Värket - övade på ett pass tillsammans med två andra brudar. Det tar sig sakta men säkert. 

Min ursprungliga tanke var att inte ha ett eget pass. Bara finnas tillgänglig och hjälpa till. Men jag, som alla andra, kan ändra mig och det gjorde jag. Anledningen till att jag tänkt ha ett pass är bara för att utmana mig själv. Jobba på självkänslan, utmana mig själv. Tanken på att stå där framme skrämmer mig enormt, men det värsta som kan hända är att jag gör fel. Att stå där framme är att utsätta mig för något jag tycker är hemskt, men förhoppningsvis kommer det att utveckla mig - kanske blir jag lite lite säkrare på mig själv. 

Efter tre timmar träning blev det pyssel hemma i trädgården.

Kvällen och dagen avslutades med ett lugnt löppass, på bandet nere i källaren. Det var varmt men skönt. 10 lugna kilometer i behagligt tempo. Nöjd över dagen.

Inga kommentarer: