tisdag 8 maj 2012

m.o.r.G.o.n.P.a.S.s.

Idag ringde klockan tidigt, som den skulle. Sovit dåligt inatt, var lite trött men får försöka lägga mig tidigt kväll och ta igen missad sömn då. 

På dagens schema stod 9k med en backe på 1k inbakad mitt i passet. För mig, som inte är van att springa backe på band, är det svårt att veta vilken lutning jag ska arbeta på. Valde idag för att det är morgon, med trött kropp och allt att börja på lutning 1, växlade sedan upp till 2 - 3- 4- 5 och sedan neråt 4 - 3- 2 - 1. Passet kändes riktigt bra och kroppen hyfsat pigg. Resten av dagen är fokus att fylla på med bra näring, vila och bara ha det bra. 

Backen var fullt hanterbar. Lovar mig själv att försöka jobba vidare med backar. Testa mina gränser och helt enkelt ha kul.

25 dagar kvar till målet.

Inga kommentarer: